| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Petter P
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 418 Bosted: Oslo
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Plenty
Ble Medlem: 04 Feb 2006 Innlegg: 60 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons 13 Des 2006, 10:10 Tittel: |
|
|
Det var en kanonfet konsert det ja  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fjell-J
Ble Medlem: 04 Nov 2005 Innlegg: 64
|
|
| Til Toppen |
|
 |
H.M.Kongen™
Ble Medlem: 23 Jan 2006 Innlegg: 178 Bosted: Horten,Så klart!
|
Skrevet: Fre 15 Des 2006, 13:16 Tittel: |
|
|
Det kan jo hende han kjeda seg da.. _________________ Messenger: hortenskongen@hotmail.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Estranged
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 468 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir 11 Nov 2008, 17:52 Tittel: |
|
|
Siden det nærmer seg Valentourettes på Hulen i 2008 tar jeg fram igjen denne, og legger til en liten videosnutt.
Klikk og kikk! _________________ Ansvarlig for nettstedet www.valentourettes.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Plenty
Ble Medlem: 04 Feb 2006 Innlegg: 60 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir 18 Nov 2008, 1:46 Tittel: |
|
|
| Hvordan er setlista om dagen? Ikke lenge igjen nå! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Estranged
Ble Medlem: 28 Mai 2004 Innlegg: 468 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør 22 Nov 2008, 17:34 Tittel: |
|
|
| Plenty skrev: | | Hvordan er setlista om dagen? Ikke lenge igjen nå! |
Dette ble spilt på Hulen 21. nov 2008:
Intro/Tida er inne
Alt kan repareres
Sitter på en bombe
Aldri stol på en fyllik
Paranoid
Hr. Smith
Kong Eddie
En dag
Hvis jeg var deg
Suksess
(Da har du) driti deg ut igjen
Her kommer vinteren
Fling Thing
To fulle menn
Verdiløse menn
Gutta
Sola skinner
---------------
Kleggen & Knugern
Øl
Halv
Ifølge setlisten skulle Gutta blitt spilt før Verdiløse menn, mens To fulle menn skulle følge etter Verdiløse menn - der ble det altså et lite bytte. En herlig konsert som vanlig, med trommesolo, allsang, ølkasting og fest.
Takk! _________________ Ansvarlig for nettstedet www.valentourettes.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bjarte
Ble Medlem: 03 Apr 2006 Innlegg: 388 Bosted: bergen
|
Skrevet: Lør 22 Nov 2008, 19:12 Tittel: |
|
|
jeg synes det begynner å gå så smått på tomgang nå. Eller, det virker ikke som bandet er spesielt innøvd eller rutinert lengre. Kanskje det er fascinasjonen min som har lagt seg etter å ha sett de 6-7 ganger, ikke vet jeg, men jeg merker det irriterer meg at bandet ikke kan planke låtene litt mer. Petter Baarlie er en gudebenådet gitarist, ingen tvil om det, og en trivelig kar men hvorfor må han endre på hvert eneste soloparti på samtlige låter? Synes det ødelegger jeg.
Kula synes jeg rotet en del på trommene i går. Og morsomt at han kommer frem på scenen midt i låter men det må da gå an å komme seg tilbake tidsnok til å rekke å komme inn på rett punkt?
Det ble kanskje litt flisespikk og kanskje jeg bare er litt frustrert over stå som sild i tønne med masse usjarmerende mennesker men jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor ikke BES Booking ikke putter dette bandet på Logen eller Verftet. Rundt dobbel så stor kapasitet der.
Forøvrig var det kjekt å høre Tarjei oppfordre publikum til å gi penger til de som ikek er så heldigstilt som oss selv. Dette etterlyste jeg faktisk i en konsertanmeldelse for mange år siden. Ikke at jeg tror det er en direkte sammenheng men kjekt å konstatere uansett  _________________ www.myspace.com/aggressoradio - live & online punkrockradio |
|
| Til Toppen |
|
 |
slona
Ble Medlem: 15 Feb 2006 Innlegg: 105 Bosted: Flekkefjord
|
Skrevet: Man 05 Jan 2009, 13:27 Tittel: |
|
|
jeg var på 4 Valentourettes konserter i November ( medregnet 31 okt , siden de spillte etter kl 00.00 )
Helt overlegent band !! Konserten de hadde på Folken 28 Nov var den beste Valentourettes konserten jeg har sett og en av de beste konsertene uansett band jeg har sett !!!!! Dagen etter gjentok de suksessen i Flekkefjord . Helt fantastisk . _________________ Me Tarzan , You Jane |
|
| Til Toppen |
|
 |
|